• Strona główna
  • SWiMP
  • Forum
  • Artykuły
  • Kalendarz
  • Galeria
  • Blogi
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Chat (0)
  • Shoutbox
  • Regulamin
  • Pomoc
Witaj! Logowanie Rejestracja
  • Pokaż dzisiejsze posty

Zaloguj się
Login:
Hasło:
Nie pamiętam hasła

Forum Domowych Winiarzy › Technologia win domowych oraz miodów pitnych › Dział dla początkujących v
1 2 3 4 5 … 92 Dalej »

Wino krok po kroku

Strony (81): 1 2 3 4 5 … 81 Dalej »
Idź do strony 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Wino krok po kroku
Stentor Offline
Nowy użytkownik

Liczba postów: 14
Liczba wątków: 1
Nastrój: No Mood.
21-05-2003, 10:38
czesc! jestem nowy w Waszej grupie.
na imie mam Grzegorz, mam 26 lat i mieszkam w woj. lubuskim. Przy domu mam dosyc pokazny ogrod z licznymi rodzajami owocow. moze moja prosba wyda sie Wam lamerska ale czy bylby ktos sklonny poprowadzic mnie krok po kroku, od A do Z jak zrobic wino. to jest moj "pierwszy raz", dlatego mysle, ze przydalaby mi sie pomoc aby nie zrobic czegos co przypominaloby "wino" mojego taty :-)
na pocztek mam pomysl na wino z wisni+troszke czeresni albo porzeczek. licze na Wasza pomoc i pozdrawiam.
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
DarekRz Offline
Zasłużony dla forum
Liczba postów: 3.654
Liczba wątków: 52
21-05-2003, 10:59
Czesc Stentor.
Masz jeszcze sporo czasu na przygotowanie się do tematu. Poczytaj [...] Forum. [...] Jesli jeszcze czegos nie bedziesz wiedział, pytaj. Spróbujemy Ci podpowiedziec.
Pozdrowienia.
Szukaj
Odpowiedz
Witek Offline
Banned
Liczba postów: 4.527
Liczba wątków: 394
21-05-2003, 11:30
Mozesz spokojnie na nas liczyc, a jesli bedziesz sie nas w miare sluchal, Twe wina beda inne niz Twego taty :)

Juz nawet dobrze zaczynasz, bo kombinujesz kolo fajnych owocow na wczesne i latwe winko/winka.
Szukaj
Odpowiedz
Stentor Offline
Nowy użytkownik

05-06-2003, 07:52
hej!
gdzie kupic drozdze do wina, pozywke dla drozdzy i pirosiarczan do umycia balonu?